کاشونه

از خودم مى نویسم و فرزندى که پیش روى زندگیم در راه دارم...

کاشونه

از خودم مى نویسم و فرزندى که پیش روى زندگیم در راه دارم...

عخشم داره میاد

امروز ساعت ٤:٣٠ صبح در حالیکه طبق براورد دکترم ٣٨ هفته و ٥ روز دارم دفع موکوس شروع شد

بعدشم چند تا انقباض دردناک و در نهایت با بیمارستان تماس گرفتم و گفتن بیا

یک بار دیگه ساک رو چک کردم و کم و کسریها رو گذاشتم و یه دوش و بالاخره رفتیم بیمارستان 

ماما آلمانى و فوق العاده ناز بود و کنارشم یه دانشجوى مامایى

بعد از معاینه گفتن که پسرى داره آماده اومدن میشه... یه معاینه داخلى هم انجام داد و گفت سرویکس دو سانت بازه و نرم شده

بعدشم خیلى شیک و البته با کمردرد شدید توى طبقه پایین بیمارستان چکاپ معمول هفتگیمو انجام دادم

دکترم گفت اگه تا هفته بعد زایمان نکردى بیا ببینمت

الان که ساعت ٨:٢٠ دقیقه شبه من منتظر شوورى هستم که بیاد لباسا و ملافه ها رو بیاره و یه دوش بگیریم و بزنیم بیرون

دلم میخواد از این شب آخر چند تا عکس داشته باشیم

الهى دورت بگردم که دارى به دنیا میاى توپولى خودم

نظرات 1 + ارسال نظر
نیلوفر چهارشنبه 29 بهمن 1393 ساعت 10:01

الان یه مدته نی نی وبلاگ روی عکس های اپلود شده خودش لوگو میندازه ! شما الان برو تو همون پستی که اون خانم دروغگو نوشته :
http://1hamdard.blogfa.com/post/51

میبینی که روی عکس لوگوی وبلاگ اصلی هست !!!
http://www.niniweblog.com/upl/2gholouha/13238508624.jpg

من رفتم تو وبلاگ و دیدم این عکس نی نی یه بنده خدای دیگه است ! چقدر این ادم کثیف و وقیحه که اینجوری مردم رو به مسخره گرفته !
http://www.2gholouha.niniweblog.com/

اون بنده خدا که توى متن پستش تاکید کرده این عکس پسر دوستش هست و براى مقایسه عکس رو گذاشته
شما که انقدر بیکار و کنجکاوى لااقل درست بخون بعد افشاگرى کن

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.