کاشونه

از خودم مى نویسم و فرزندى که پیش روى زندگیم در راه دارم...

کاشونه

از خودم مى نویسم و فرزندى که پیش روى زندگیم در راه دارم...

آخراش...

امروز 33 هفته و یکی دو روز رو رد کردم

چند روز پیش بیمارستان نوبت داشتم

به زودی (از 6 ژانویه) کلاسای آمادگی زایمان و شیردهی شروع میشه

تکونای پسرمو خوب حس میکنم و لذت میبرم

دو هفته پیش حرکتاش کم شد و رفتیم بیمارستان کلی صدای قلبشو و حرکاتشو اینا رو چک کردن و آخرشم سونو شدم

خداروشکر همه چیز عالی بود و پسرم سفالیک شده

خیلی زیاد خوشحالم

امیدوارم تا آخرش همینجوری خوب پیش بره و جیگر خوشگلم بیاد بغلم

عاشقونه دوستش دارم

نظرات 1 + ارسال نظر
مادر سه‌شنبه 23 دی 1393 ساعت 23:41 http://kenta2.blogfa.com/

عزیزم انشاله همه چی به خیر بگذره و کوچولوت به موقع و سلامت متولد میشه نگران نباش
غربت و تنهایی سخته مخصوصا اولش ولی امیدتون به خدا باشه حتما اوضاع درست میشه حتما روزهای خوب هم میان مواظب خودت و نی نی گولو باش

ممنون مادر جون
سخت میگذره اما ما دلمون به شیرینى اومدن پسرى خوشه
خدا کنه یه روزى منم مثل تو بگم اوایل سخت بود...
امیدوارم که روزاى خوب بیاد
ممنون دوست عزیزم
ممنون

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.